TINGIMUSED
TELLIMISPROTSESS JA TARNIMINE
TOOTEPILDID
Pange tähele, et menüüs olevad pildid on mõeldud ainult kuvamiseks. Algne toidukaup ei pruugi veebisaidil olevate piltide moodi välja näha.
SINU TELLIMUS
Kui olete ostukorvis soovitud söögid ja joogid valinud ning soovite tellimuse esitada, peate oma postiindeksi abil kontrollima tarnimise võimalust. Sisestage oma aadressi PIN-kood ja vajutage nuppu "Kontrolli". Kui te pole veel registreerunud ega sisse loginud, on teil see võimalus nüüd olemas. Enne nupu "Checkout" klõpsamist on oluline, et te kõik väljad õigesti täidaksite. Pärast seda liigub tellimus ca. restorani valguse kiirusel ja seda tellimust ei saa enam peatada ega muuta.
MÄÄRUSE MUUTMINE VÕI TÜHISTAMINE
Kui tellimus on tehtud ja makse on kinnitatud, ei saa seda muuta ega tühistada. Ainult erandjuhtudel saame proovida teie tellimust muuta või tühistada, pöördudes restorani poole. Kuid me ei taga, et tellimus peatatakse, kuna restoran võib olla juba alustanud selle ettevalmistamist.
MAKSEKINNITUS
Kui süsteem pole makseviisi tõttu makset kinnitada suutnud, ei jõua tellimus restorani.
RESTORANI TELLIMUSTE HALDAMINE JA KEELDUMINE
Pange tähele, et tellimuse kinnitamine www.aasiakook.ee portaalis ja e-kirja saamine kinnitusega tähendab, et tellimus on kätte saadud ja selle eest tasutud. Tellimuse võib tagasi lükata, kui see on tellitud väljaspool restorani tööaega.
KÜSIMUSED TELLIMUSE KOHTA
Kui teie tellimus viibib või selle täitmine võtab tavapärasest kauem aega või kui teil on tellimuse osas muid probleeme, võtke meiega ühendust helistades või e-posti teel. Lahendame mure parimal ja kiireimal viisil.
KAEBUSED JA TAGASISIDE
Kui teile tundub, et toidu või teenuse kvaliteet ei vasta teie standardile, kutsume teid üles andma tagasisidet restorani e-posti aadressil (aasiakook@gmail.com).
MAKSEMEETODID
Kasutaja saab maksta krediit- või deebetkaardiga või kohapeal sularaha / kaardiga. Eelistame, et kliendid kasutaksid krediit- või deebetkaarti praktilistel ja turvalistel põhjustel. Nii saame tagada kullerposti kiirema kohaletoimetamise ja ohutu kohaletoimetamise. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
SÕNASTIK KÄITUMINE
Soovime pakkuda kasutajale lihtsaid ja kiireid makseviise. Kui märkame krediitkaardiga või muu makseviisiga kahtlast tegevust, jätame endale õiguse seda tellimust ette teatamata mitte töödelda. Lisaks jätame endale õiguse peatada kasutaja õigus andmete privaatsusele ja pöörduda õiguskaitseasutuste poole, kui on alust arvata, et tellimuse eest on makstud valeandmete või varastatud krediitkaardiga.
TELLIMISE ARHIV
Kõik tellimused salvestatakse aasiakook.ee turvalises serverisüsteemis. Kui soovite tellimuse andmeid saada e-posti aadressile, võtke ühendust klienditeenindusega: aasiakook@gmail.com - palun märkige tellimuse number, restorani nimi ja tellimuse kuupäev.
ISIKLIK INFORMATSIOON
Aasiakook OÜ vastutab kliendiandmete säilitamise ja kasutamise eest.
KEEL
Teenuslepinguid saab koostada eesti, vene ja inglise keeles.